tiistai 22. joulukuuta 2009

Joulusiivous on hyi hitto!

Minä ehdin joka kerta sen kunnolla aloitettuani saada joulusiivouksesta sellaisen inhottavan olon ja tulen vihaiseksi ja ilkeäksi. Mikään homma kun ei mene minun suunnitelmieni mukaan ja siinä tahdissa kuin minä haluan. Hitto vieköön, ensi vuonna en tee joulusiivousta ollenkaan!

Ei suurin syyllinen on tähän kauheaan inhottavuuteen nettioperatöörini. Olen huomannut heikentyneen tason jo aikaa sitten ja vasta nyt joulusiivouksen yhteydessä aloin siitä valittamaan saaden ilkeän vastauksen. Minulta on siis vähennetty jo aikaa sitten tehoa vain siksi että kaksi maksua on maksamatta!!! Eikä ole maksamatta, vaan edellinen yhtiö oli mennyt konkurssiin josta kuulin vasta tänään eka kerran ja minun siis nyt täytyy itse kysellä sieltä ne maksamani maksut ja saattaa tälle uudelle yhtiölle eikä tästä minulle ole informoitu sanallakaan. Saat arvata minun maksani kiehuneen yli äyräiden keskustelussa.

Ei kommentteja: