torstai 8. heinäkuuta 2010

Ihana kesä

Minä rakastan pestä mattoja laiturilla, siivota harmaana päivänä varastoja ja olla vaan. Se on kesää minulle mansikkamaan lisäksi saadessani seurustella ihanien ihmisten kanssa. Ja vielä ihanampaa tänään kuin vuosia sitten, koska jaksan paremmin ja selkäkin kestää hieman lisää!

Olen saanut tehdä tätä kaikkea koko kesän niin paljon, että olen valmis pistämään pisteen tälle vanhalle blogilleni ja miettiä onko tässä kirjoittamisessa enää mitään järkeä ylipäänsä minulle. Nimittäin lukijamäärä on nyt laskenut niin alhaiseksi kuin alle sadan viikossa, niin ei tämä enää ole niin kivaa kirjoittaa ihan joutavia ja katsoa kun lukija vain pistäytyy puoli sekuntia sivullani. Ehkä tämä kesäinen aika on hyvää aikaa tällaisellekin muutokselle.

Niin, siis olen sanomassa nyt hyvästejä teille kaikille lukijoilleni kiittäen tästä kivasta ajasta. Ei minun paino ole laskenut GBP leikkauksen jälkeen mihinkään missilukemiin, eikä tarvitsekaan. Ongelmia ei ollut aluksi ja nytkin ne ovat vähäisiä ja pian on 2 vuotta leikkauksesta. En vaan osannut edes kuvitella sen vanhan vatsahaavan seuraavan jossain vaiheessa elämääni uudelleen lääkityksestä huolimatta. Se kai säilyy nyt vahvempana kuin vuosia sitten. Suurin lähtöpainonihan oli 114 kg ja nyt painan siinä vähän vaille 90 kg. Jopa 86.9 ¨kg käväisi vaaka jossain vaiheessa. Omasta mielestäni se on melkoinen juttu ja elämä on todella helpompaa, joten suosittelen kaikille itseni kaltaisille.

Mansikoita on nyt yli 70 rasiaa siivutettuna pakasteessa. On siitä hyvä napsia talvella säästelemättä. Olipa se kuuri sitten mikä hyvänsä. Tai ne kelpaavat kyllä muihin suihin ihan hyvin.

Kiitän tästä ajasta ja toivon sinulle lukijani oikein kivaa kesän jatkoa. Ehkäpä löydät minut uudelleen sopivalla hakusanalla jostain muusta jutusta, tosin en osaa kirjoittaa muusta kuin elämästä, sen arjesta, syömisestä, juomisesta ja ehkäpä ulostamisen vaikeudesta. Halátaan monin kerroin toisiamme pysyäksemme hengissä, sillä siihen tarvitsee pieni vauva 12 vuorokaudessa.

Ei kommentteja: